Hemkomst och datordeal

image13
Nu e jag hemma från Gotland och det känns ganska tråkigt. Vi kom hem i torsdags och sen sov jag hos Annelie två nätter för.. vi insåg att vi inte kunde va utan varandra, haha nej. vi hade bara tråkigt men det vart kul när vi hittade på nått. nu har vi till exempel gjort en deal: vi får inte sitta vid datorn mer än två timmar om dygnet, och det kan jag meddela är en riktigt utmaning för mig.. (datornörden själv) jag skulle gärna bryta vår deal lite då och då men nu e det så att man måste böta 5 kronor varje gång man gör det och det vill man ju inte! Det skulle antagligen sluta med att jag fick ge bort mitt studiebidrag varje månad och det skulle ju ioförsig göra Annelie glad för då skulle hon kunna åka till Portugal.. men nej, det är ändå ingen bra idé.
Katta har tre danskar i hennes rum som ligger och sover. Katta lärde känna en dansk som heter Johan i spanien och då kom han hit å hälsade på med sina kompisar. Jag vet tyvärr
inte vad dom heter för det är så svårt att förstå vad dom säger.
Imorgon börjar jag sommarjobba och ikväll kommer Ellen hem från Öland :D saknar dig, söto.
Nu har jag snart varit inne i en halvtimme, så jag ska ta en paus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0