krafs

Hej igen.
Jag har upptäckt att mitt harpan-beroende blir starkare på sommaren. Harpan? det är ju inte ens lite kul. bara att lägga kort efter kort, röd på svart, svart på röd tills man fått ordning på allihopa och spelet är slut.
Roligare än så måste man väl kunna ha? ja, hur som helst. jag tror att den bra delen på sommaren börjar närma sig. Midsommar, mamma och pappa får semester, italien :D oh ja, italien. det låter så mycket roligare än harpan. Igår, då var jag så otroligt trött att jag gick och la mig vid halv tio. orkade inte vara vaken en sekund till.. trodde jag.
men det kunde jag och jag satt och läste till klockan tolv i nån rätt dålig bok. 
Saknar kören.. och i höst ska jag ta sånglektioner. hur coolt är inte det lixom?
nu ska jag nog gå och köpa godis!

Kommentarer
Postat av: Lone

harpan är bajs ;b-.............*dutvingarmigattkommentera**sådufårståutmedvärldenstråkigastekommentarer*

2007-06-20 @ 13:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0