Sjuk ^_^

I remember mama said:

You can't hurry love
No, you just have to wait
She said love don't come easy
But It's a game of give and take

dagens låt: You can't hurry love med supremes! Skulle gärna sjunga med om jag inte vart så kraxig i halsen.
Men man kan inte alltid få allt man önskar sig. Jag sitter i mitt nya rum nu och min nya ljusstake lyser brevid mig!
det är kanonfint här. fast det blir lite ensamt i längden. är så van att mamma tittat in i mitt rum var tredje sekund och snackar lite
men det blir inte lika ofta när jag sitter här nere.. men jag får väl komma upp till henne istället!

Nu ska jag lägga mig i min säng å kolla på sex and the city! woho ^^

Oh juste! jag har beställt en ny kamera för min andra har gått sönder. den kommer nog snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0