Håltimme

Hej :)
Jag sitter här i skolan och väntar på att min sista lektion ska börja, sång å instrument. Jag har en timmes hål men jag passar på att göra lite läxor. Lone är sjuk så hon kan inte gå med mig på sångåinstrumentet.. tråkigt. hoppas hon blir frisk snart! Förra veckan sjöng vi nån lisa miskovski-låt. den är inte så jättebra men den duger.
Snart är det iaf helg. jag ska mest ta det lungt vad jag vet och typ.. äta choklad :D haha.
sex and the city är så bra.. kan inte sluta kolla på det fast jag har sett alla avsnitt nu.
Nästa söndag kommer katta hem med de tre första säsongerna som jag lånat henne.
Vi ska gå på sound of music! Det ska bli kul att ha henne hemma! ^^
Vi hörs. nu ska jag skriva klart min skrivarkurs-läxa. pussåhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0