Valborg

Bara för att det är så fint väder ute och för att jag precis hade börjat känna att jag började få mer energi så blev jag såklart sjuk. Det är jag verkligen trött på nu för jag vill inte sitta hemma.. jag vill ut och leva.

Hur som helst, ikväll blir det släktmiddag och jag hoppas Carina kommer..
Jag har inte träffat henne på hur länge som helst å hon e så skön! förra släktmiddagen var hon inte där på och då var det faktist rätt tråkigt.. jag känner att jag e i en dålig ålder.. inte barn, men inte riktigt vuxen. de vuxna vet inte hur de ska prata med mig.. det blir typ "vilken skola går du i? jaha va trevligt.." och jag hade ju gärna pratat lite till men det känns så onaturligt å börja fråga om deras jobb och sånt... så det blir bara att dom går å pratar med nån annan å jag står kvar i nått litet hörn å kollar i golvet. (inte riktigt men nästan)
vi får väl se hur det blir :P

Skönt med ledigt i 4 dagar iaf!

Kommentarer
Postat av: denise

Not a girl, not yet a woman lalala .. haha nää men hur gick det då?? :P

2008-05-01 @ 12:05:12
URL: http://DeniseTherese.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0