Moonriver

Jag sitter och lyssnar på moonriver och försöker slappna av så att mitt huvud ska sluta göra ont. I Heart NY, ett ruskigt mysigt satc-avsnitt. dock lite söndertittat men åh så fint. För dom som tycker jag skriver osammanhängande så kan jag meddela att Moonriver är med i det satc-avsnittet och Carrie och Big dansar till den i Bigs tomma lägenhet.


För att prata om något annat än mitt favoritämne så kan jag berätta att jag idag satt på donken med Lovis i en timme och observerade människorna som var där. det var trevligt, speciellt när Lovis högt och tydligt sa "Men jag tycker kvinnobröst är så vackra!" precis när några tjejer ifrån skolan slog sig ned precis brevid.
Ehm.. ja, inte för att det e nått fel på bröst men jag tror ni hajar. Imorgon har vi sovmorgon! det behöver jag.

Kommentarer
Postat av: Rolf

Hej!



Min spy-vänliga sallad är annars en höjdare



Kram Rolf



2008-08-27 @ 04:37:24
URL: http://hygienkonsult.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0