Snart snö

Snart är det sportlov! woho! jag ska åka skidor hela dagarna och äta mycket mat.
jag längtar jättemycket. Nu är det bara tre dagar tills vi åker också!
Jag har vart lite sjuk den här veckan men idag är jag i skolan. Så länge jag är frisk till Åre så ska jag inte klaga.
Nu är alla hjärtans dag förbi, julen med och snart är det sommar!
jag, denise och Lone ska baka bullar och sälja som vårt miniprojektarbete! haha.
Aja, snart åker jag. kan inte tänka på så mycket annat.

inatt drömde jag att jag hade glömt att packa så jag fick köpa kläder på öb. när jag hade skaffat kläder så fick vi jättebråttom hem och då sprang jag och Anni ner på perrongen där det stod "mot sthlm" och så gled ett rött tåg in på perrongen, och den röda linjen var rent-linjen. Så vi sprang fram till den där kartan för att kolla om den gick till sthlm.. men vid slutstationen stod det bara "Y". Så då kom vi fram till att den måste gå till Ystad.. så då fick vi låta rent-tåget åka. det var sorgligt.

Det är konstigt att det inte är nån årstid just nu :P eller det är ju höst.. men så skumt.
Aja, färdigbabblat. vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0