Söndag

Idag är det söndag måste jag tyvärr erkänna. men jag har med hjälp av Anni nyligen insett att det bara är 3 veckor till lovet! det är ju ingenting. Igår vart kul men Denise var lite hängig så vi gav upp tidigare än planerat. Mitt i vårt sommarfirande började det snöa också och när vi väl skulle hem så snöade det nästan så man inte såg vart man gick. Kameran användes flitigt också. hela 192 bilder hann vi ta!
Idag ska jag träffa Ellen och åka och kolla på hennes nya lägenhet! Då får kameran hänga med igen. jag blir bara mer och mer kär i den. Mamma påstår att det kommer regn ikväll så det gäller att passa på med kameran nu när snön för en gångs skull ligger på marken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0