Torsdag

Jag är verkligen inte gjord för att gå i skolan. jag är inge bra på det.
Jag önskar att jag var det men det är jag inte..jag har liksom aldrig fått ett mvg i slutbetyg.
kanske har det att göra med ätstörningarna, att jag inte riktigt orkar med.
men jag var nog inte särskilt bra i skolan innan heller. Aja, snart är gymnasiet avklarat ock då ska jag ta en paus.
tänk att ta en paus, va fantastiskt. först gick man på dagis, sen nio år i grundskolan och sen 3 år på gymnasiet.
tänk att bara kunna göra precis vad man vill. det är ju helt stört.. jag längtar!

Aja, nu har jag mentorstid. hej då!

Kommentarer
Postat av: Anneli

ätstörning? :S

2008-03-07 @ 22:57:39
URL: http://nalleli100.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0