2008

2008 är här. snön har precis kommit, väldigt slaskig snö men iaf! det är mysigt med snö. Hur kommer 2008 bli? vi får väl helt enkelt se! det här är iaf året då jag fyller 18 år! 9 månader och 11 dagar kvar.
Jag har en låt på hjärnan som jag inte har nån aning om vart jag hört och det enda jag kommer ihåg av den är "I wan't to take you away". Är det något slags tecken? är det här året då jag ska rymma hemifrån? ^^ man ska aldrig säga aldrig.
Med det nya året fick min blogg en lite ny design. jag är inte helt färdig, men det lär jag väl aldrig bli. det e tur att jag har Ellen som kan lära mig så bra saker. men vi hann inte med allt!
Det va kul igår även fast det regnade vid tolvslaget och tunnelbanan på vägen hem var full med spyor, ja det var kul.
Hoppas Hannah har det bra i göteborg! och snart ska jag till malmö, woho. det kanske är därför jag har låten på hjärnan btw.. vem vet, inte jag iaf.
vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0