Hej å hå

Ska jag behålla kameran? det är nästa fråga. gud va dumt det känns att ens tveka men det gör jag.. inte så mycket över pengarna även fast det är en hel del.. men mest över bildkvalitén. är den så bra? alla andra som jag har läst om verkar ju tycka det, men jag vet inte. kanske är det att jag inte har fått in tekniken men med kameran inställd på autoläge borde ju inte det va nått problem. hur som helst, jag får fundera..

Jag har sån shoppinglust! även fast jag e liite trött på modet just nu. Nu låter jag otroligt okunnig men alla ser ju likadana ut på stan. Svarta kappor, stora sjalar, ja.. alltihopa. jag blir så glad när jag ser nån som ser helt annorlunda ut, nån som är lite färgglad! och med färg syftar jag inte på alla de otroligt mörka nyanserna av alla färger som det finns. Jaja, jag kan inte klaga för mycket för jag antar att jag inte e mycket roligare själv.. Jag önskar bara att modet blev lite ljusare och gladare! ^^ haha

Jag och Anni tänker åka till new york i sommar så jag får försöka att inte shoppa för mycket. Men födelsedagspresent till Annelie blir det iaf, och till Mami med.
Jag hoppas Lone har det kul ikväll ^^ men det har hon säkert.
vi hörs, vänner

Kommentarer
Postat av: Lonelo

JAG TITTAR IN HÄR SÅ SNÄLLT! du är ju ändå ganska aktiv bloggare nu lilla du :)
jag hade sjukt kul! måste berätta allt sen på tisdag! :D haha jag träffade maja, från kören duvet :)
jaja hoppas du haft en fin helg! pusspådig

2008-01-20 @ 18:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0