Helg nu

En vecka in i vårterminen nu då, än så länge funkar allt som det ska. fick till och med två nätter god sömn i slutet. och idag gick jag hem ifrån skolan vid halv fyra och då var det fortfarande ljust! gud, det kändes bra.
igår var jag, denise och lone och solade (tyvärr inte på stranden utan i en maskin) och vi blev brända. men bara på baksidan! haha. denise och lone har illröda ryggar och mina ben svider som tusan. men lite får man väl tåla antar jag.
Juste! största nyheten! Klara och albin har fått en dotter! hon ska heta Lava vad jag vet och gud va kul! grattis klara och albin. bäbisar e så söta..

Ikväll blir det chips och dip! ^^ vi hörs snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0