Ojoj.

På förmiddagen idag var jag på ögonundersökning som jag är lite då och då.
Mamma var med för vi skulle gå till något ovanligt hus.
Vi kom in på en mottagning med en stor skylt där det stod "urinprov -->" när man kom in och lite längre bort satt tre killar. En sköterska skyndade fram till oss och förklarade att vi kommit fel och att det vi hamnat på var någon slags drogavvänjningsmottagning. Vi var en våning för långt ner. Typiskt. På eftermiddagen stod jag och packade upp kanyler och blickade tillbaka på mitt tidigare äventyr. Den där klänningen lite längre ner väntar på mig, jag känner det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja gör det! Den var fin, lite konstigt material, det var typ baddräckttyg. Den kostade 400 kr. Jag skulle kunna tänka mig köpa den. Fast för tillfället är jag tyvärr lite pank ;)

2008-06-24 @ 10:35:09
URL: http://ttinglan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0