Filmos

Idag har jag städat mitt rum och vart allmänt duktig.
sen att jag har stört ont i magen kanske inte är allt för bra..
men mat är gott så lite får man väl offra antar jag!
Nu för en liten stund sen var jag på bio med Ellen och papi,
vi såg försoning och den var riktigt bra.
För att prata om filmer så måste jag bara nämna årets kommande film-händelse som jag väntat på ett bra tag nu.
i juni kommer den, filmen som jag, hannah, katta och så många fler väntar på :D sex and the city!! wiie.
jag kan inte låta bli att älska det.

image45

"And the cindrella and the prince lived happily ever after.
You know, things don?t always happend like this in real life.
I just thought you should know that now."

charlotte's unge e så söt också. kolla bara :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0