Hemma

Hemma ifrån landet igen. Sorry att jag inte kastade mig in på bloggen så fort jag kom hem men jag orkade inte riktigt. Påsken var som vanligt trevlig. Kattas brasse var med ut också, nivardo heter han. Han blev nog lite chockad när han kom ut till sommarkollektivet, bestående av 15 pers men jag tror han gillade det när chocken lagt sig. Sommarkollektivet hade, till allas förtjusning även fått en ny medlem. Klara och Albin har ju fått en assöt unge som heter Lava. Alla blev helförälskade i henne på en gång såklart och vi turades alla om att vagga, klappa å att pussa henne.

Den här veckan har börjat långsamt och blodigt måste jag säga. Långsamt med tanke på att jag bara legat hemma för att min förkylning vägrar ge sig. Blodigt med tanke på att jag igår morse hade världens näsblod och nyss skar jag mig i fingret så blodet sprutar. Om jag hade varit en sån där som gillar att se folk plågade hade jag tagit en bild på hudslamsan och blodet men jag låter bli. Hur som helst, ikväll är det Top model och sen drar den här veckan förhoppningsvis igång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0