Kör på

Nu har jag vart på kör. febern gjorde mig lite halvborta men jag klagar inte! :D
Alva var brun för hon har vart på kanarieöarna i två veckor. hon va så kul idag!

Alva: jag är lite tokig idag känner jag..
Inez: Du kanske har kanarieö-febern..
Alva (med stora ögon och orolig röst): Feber!?

ja.. nått skumt var det iaf för hon hörde inte nått av vad jag sa.. ^^
Sen mobbade Inès mig för att jag inte kunde dansa *lipa*
det kan ju inte jag hjälpa.. bara för att hon kan allt! (eller hur är det nu igen?)
nä.. kören e bra härlig alltså. och ikväll är det grey & topmodel!
och imorgon har jag bara en lektion!
det är en bra mjukstart efter sjukdomen känner jag ^^

image46

Kommentarer
Postat av: Anneli

Ja, krya på dig! Faan vilken slappdag!!

2008-03-12 @ 20:48:31
URL: http://nalleli100.blogg.se
Postat av: dudie

nääj åh nej inte den där bilden!

2008-03-13 @ 22:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0