Knäpp?

Den här veckan är det för mycket plugg. orkar inte riktigt berätta om vadsom händer den här veckan.. jag tar det i framtiden. här kommer istället en begravningsdikt som var med i Desåerate Housewives igår. Ingen har ju dött just nu som jag känner, men den var bara så fin. Jag är faktist inte så knäpp som jag verkar :D

Do Not Stand By My Grave And Weep

I Am Not Dead, I Do Not Sleep.


I Am A thousand Winds That Blow,

I Am A Diamond Glint On Snow.


I Am The Sunset On Ripened Grain,

I Am The Gentle Autumn Rain.


When You Awake In The Autumn Hush,

I Am The Swift Uplifting Rush.


Of Quiet Birds In Circling Flight,

I Am The Soft Starshine At Night.


Do Not Stand By My Grave And Cry,

I Am Not There, I Did Not Die.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0