Sommar!

Skolan är i stort sätt klar för i år och jag är i stort sätt trea! fast inte riktigt än men.. snarare än vad man kan ana. Jag skulle haft två prov, ett idag och ett på måndag men läraren pallade inte rätta fler prov så vi slapp! haha ^^ väldigt trevligt.

Saker jag vill ha:
- Symaskin & fina tyger (inkl sykunskaper)
- Filmkamera
- Undervattenskamera
- Iphone
- fina pennor

Och massa andra saker (kläääder).. någon gång i framtiden kanske jag får allt det där.. *drömmer mig bort*
Snart ska jag iaf till New York! :D

Kommentarer
Postat av: Denise

Jaaaaaaaa det är så skönt att hela tvåan typ är över :D

Hahaha du är inte ensam om att vilja ha sykunskaper ;D

2008-05-25 @ 10:42:13
URL: http://DeniseTherese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0