Confessions .

Jag har två saker att erkänna:

1 . jag älskar töntiga konversationer på msn. Att hitta på en historia, skriva på engelska eller tvärtomspråket när båda är med på noterna. Är inte det så underhållande? Eller är det bara jag..

2. Energin är underbar, det har jag skrivit om men jag har ett problem.. det är som att all energi i mig gör att allting blir lite för.. mycket. Jag pratar plötsligt för mycket, skrattar för mycket, sprattlar för mycket. Fast egentligen är nog det rätt härligt. jag är mest ovan. Jag får se..


Kommentarer
Postat av: ellen

vilka confessions ;) jag utmanar dig att berätta hela SJU sanningar om dig som typ ingen vet :P

2008-11-16 @ 20:07:23
URL: http://dellendo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0