No no.

Nu är snön i stort sett borta. Kanske inte helt borta men den roliga snön är det. När jag insåg att det skulle bli vår imorgon övertalade jag Hannah i tisdags att dra på sig massa kläder och sticka ut och åka pulka med mig. Det var riktigt härligt! Blir man någonsin för gammal för sånt?
Sen har jag haft tre konserter sen jag skrev sist. Två i måndags och en igår. Den igår kändes lite väl lam och det slutade med att jag garvade mig igenom halva grejen. Vi stod ute på ett öde torg med typ tio pers som kollade när vi sjöng oss igenom ett mamma mia-medley för att få en film. Allt kändes så himla kul så jag kunde inte sluta skratta. Inte bra, Inez!Ikväll ska jag å Denise va på öppet hus på vår skola och snacka om hur bra allting är här.. speciellt maten!

Är hon inte rätt cool?

Kommentarer
Postat av: Sassy

Jo, Kate är bäst:)

2008-11-27 @ 20:36:24
URL: http://eurotrash.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hon är väldigt cool och VÄLDIGT snygg.

2008-12-19 @ 19:42:38
URL: http://jowhanas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0