Hot, hot, hot .

Jag var för några timmar med om typ.. världens obehagligaste sak. Jag skulle ta ut en paj ur ugnen (det blir värre). så jag tog grytvanten som pappa hade haft nära diskon och när jag tog tag i plåten insåg jag att grytvanten var blöt. På typ en halv sekund var grytvanten koookhet men då hade jag redan ryckt ut plåten. Hela kroppen sa åt mig att släppa taget för det gjorde så stört ont men nån liten smart del i hjärnan sa åt mig att hålla kvar. Pajen hade faktist tagit en evighet att göra. Sen  började hela armen skaka så mycket så jag inte kunde ställa ner plåten på spisen, så jag stod med pajen svajandes fram och tillbaka på plåten samtidigt som pappa ba "Men skärp dig Inez, ställ ner den!" och jag skrek så högt jag kunde inombords och fick till slut ner pajen välbehållen på spisen. När jag väl fått det började jag gråta och grät mig (ja, tyvärr) genom i princip igenom hela middagen för jag var så chockad. det var verkligen typ den värsta smärta jag känt!
Det var definitivt dagens drama.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0