Blä .

Har ni sett den där reklamen på trean om killen som ska visa hur han mördade en tjej? Ska det kallas tvunderhållning? Så stört sjukt ju.. jag menar, vem vill se det? och de som vill, vad har dom för nytta av att veta hur han släpade henne över marken. Förstår inte att dom kan göra tv på sånt. Lås in killen och låt han skämmas istället. Aja, hur som helst. ikväll ska jag på teater med lite människor ifrån sommarkollektivet. Det är någon teater ute i kärrtorp.. mer än så vet jag inte än men det ska bli trevligt iaf! Imorgon är det skolfoto.. hjälp.
Och så mitt vanliga shoppingsug.. Måste, måste få den tröjan på något sätt. Får kolla på urban outfitters här i sthlm.
Aja, nog strunt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0