Dramaqueen

Hej blogg.
Idag är jag sjuk, precis som igår. Ändå kunde jag inte låta bli att sticka till kören med Alva igårkväll, det behövde jag. På vägen hem började dock alvedonen sluta verka och likaså nässprayen. Och det var ju väldigt passande när jag och Alva hamnade mitt i ett polisdrama.. eller nja, drama kanske var att ta i, men vi stod där nere på perrongen och väntade på tåget och när det väl kom så åkte det bara förbi. Så vi väntade en kvart och sen hände samma sak igen. Tredje tåget, samma sak igen men till slut stannade det fjärde. Då var jag rejält trött och fnissade mig hela vägen hem för allt kändes så himla kul.. ? Polisen hade iaf skickat ut order om att tågen inte fick stanna hos oss. Hur som helst, nu är jag hemma iaf! Idag ska jag äta kladdkakemuffins och vila! Ha en bra dag allihopa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0