Lite över..

Nu är jag tillbaka igen. Förlåt för det lilla uppehållet under helgen men jag har haft fullt upp med att fira min födelsedag! :D På fredagen som ni redan vet så var familjen ute och åt (fick mitt första officiella champagneglas). Innan det tog jag en snabbis till Monki och köpte lite presenter till mig själv, höhö. 

Sen på lördagen hade jag vuxenkalas med släkt och vänner och på kvällen stack jag och Ellen till Heron som vi snart insåg hade stöört god sushi och efter det såg vi Patrik 1,5 som var riktigt bra!

Och någonstans där emellan öppnade jag mina paket som jag fått och jag kan meddela att jag från och med mitt kalas är en symaskinägare! :D till min stora glädje självklart för nu ska jag och Ellen börja sy kläder, eller hur Ellen? Sen fick jag lite andra praktiska saker..

Det var mitt artonsdagsfirande i stora drag för alla intresserade!
Hoppas ni har det bra där ute. Vi hörs snart igen.

Kommentarer
Postat av: LONE

finfina bilder och finfinapresenter! låter som en toppendag, din 18-årsdag :-D

2008-09-15 @ 22:04:47
Postat av: Denise

Ja verkligen en toppen dag :D

2008-09-16 @ 16:47:49
URL: http://denisetherese.blogg.se/
Postat av: ellen

klart vi ska! :)

2008-09-16 @ 18:19:10
URL: http://dellendo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0