Problem ?

Denise, denise. vad ska vi göra åt detta problemet?
För de som inte vet vad problemet e så är det så att Denise blir mer och mer paranoid för var dag som går... borde börja leta sjukhem eller något åt henne. Nej okej, ibland överdriver jag lite. Men hon har en tendens till att ALLTID (iaf typ en gång i veckan) skrika ut "MIN VÄSKA!" eller "MIN MOBIL!" i tron om att hon tappat bort prylen. Nu för tiden tar jag det dock rätt coolt för jag har blivit van. Bara typ en gång har mobilen verkligen varit borta (och då inte särskilt långt borta).. Aja, hon gjorde det idag igen iaf, gick med väskan under armen och frös plötsligt till och halvskrek "MIN VÄSKA!" och jag gav henne en lugnande blick och till slut kopplade hon och insåg att väskan var med.
Hon e för söt ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0