Skolfoto .

Hej å hå, så var det skolfoto igen och som vanligt blev det tjafs med mina glasögon eftersom alla skolkortsfotografer verkar ha så himla svårt att ta bilder utan reflexer i glaset.. hur som helst, gubben rev av mina glasögon och klämde in ett "men du är ju mycket vackrare såhär!". jävla pucko! förlåt, men kan man inte tänka lite på vad man säger? Där sitter den lilla glasögonnörden som gör allt för att vara någorlunda nöjd över sitt utseende inklusive glasögon (eftersom nörden inte har så många andra alternativ) och försöker le åt den dumma gubben. Det visade sig mest bli till en grimas. Aja, jag kutade därifrån och kände mig som en arg barnunge. Men så får man väl känna sig ibland, även fast man är över 18?
Kvällen har iaf vart mysig med fika hemma hos Alva :D det behövde jag.

Kommentarer
Postat av: elsa

Usch, vilken idiot.

strunta i vad han sa.

kram

2008-09-18 @ 21:51:44
URL: http://spaderdam.blogg.se/
Postat av: lone

ja verkligen! han var dum. skit i honom. han sa att jag såg barnslig ut också DET SKA JAG GE HONOM SEN NÄR JAG ÄR 50 OCH HAN ÄR DÖD!

ehehe..bajsman

2008-09-19 @ 09:02:02
Postat av: Denise

håller med !!!!



Hahahahhahahaha Lone! haha XD

2008-09-19 @ 15:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0