May all your Christmases be white .

Den här veckan har det kommit två julklappar på posten till mig. Det var ioför sig inte tomten som skickade dom utan jag själv men jag blev precis lika glad för det. Så nu har jag cashmir-strumpor, smyckesställ, nya jeans, linnen, bhs och strumpbyxor! Riktigt trevligt måste jag säga. Sen att det var väldans billigt var ännu trevligare.

Idag har jag och min värdpappa varit på target och julshoppat. Det blev en lysande ren för trädgården, tomtar och rosetter, julstrumpor, handdukar och en hel del mer. Det är väldigt kul att vara juldekorerare kan jag meddela!
Till mig själv köpte jag amerikanskt julgodis och "Mickey mouse - once upon a christmas" som jag tänkte kolla på klockan tre på julafton. För vad gör man när man inte har kalle?

16 dagar kvar nu!



To be continued..

Kommentarer
Postat av: Mamma

Renen var ju häftig!

2009-12-10 @ 12:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0