Xmas day !

Jag har lyckats vara så sysselsatt i helgen att jag inte ens hunnit berätta om fredagens julfirande! Familjen vaknade upp vid 8.. eller ja, killarna vaknade ju betydligt tidigare men de låg lydigt kvar i sängen och väntade på att deras pappa skulle hämta dom och det skulle bli dags för paketöppning!

Så klockan 8 vaknade vi och det blev paketöppning. Jag blev lite chockad över alla paket jag fick. Min värdmamma hade gått loss på nordstroms hemsida och shoppat alla möjliga fina saker som hon tyckte att jag kunde behöva. Hon har ju faktiskt gratis frakt! haha :)

Jag fick två kappor (som var för stora. Nya är redan beställda!), en plånbok/clutch, två hårspännen och en väska. Sen fick jag även lite tvålar av min värdpappas systers familj och en snöflinga av min fyraåring! Mycket nöjd är jag!

Efter det blev det brunch och sen hade jag fått uppleva amerikansk jul!



Kommentarer
Postat av: Klara

hej inez. ville bara säga god jul, gott nytt år oså hoppas ja de blir grymt när familjen kommer o hänger me dej. måste va grymt kul o få visa upp allt som nu e din vardag. e avundsjuk!!

lava o albin hälsar

kram på dej

:)

2009-12-29 @ 13:40:14
Postat av: Anonym

Hej Inez! Spännande att få läsa din blogg. här hemma är det kallt och vi har åkt skridskor på Östermalms IP i väntan på att natur isarna fryser till, snart kan vi åka ut på sjöarna. Den 5/1-10 åker vi till Sälen och hälsar på Madde och åker skidor. Hälsa familjen och ha det så mysigt. Gott Nytt År ! Kram Carina familjen hälsar till dig.

2009-12-30 @ 15:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0