Update !

Idag har jag varit duktig tycker jag själv. Jag har jobbat (som jag ioförsig gjort nu i snart två veckor), sen träffade jag Lovis och drog med henne på mitt sommarprojekt som är att lära sig stockholm bättre. Vi vandrade runt på norrmalm som jag i stort sett inte känner till alls. Väldigt fint var det och det var Lovis med, hon var somrig och gick och funderade på vilken färg hon skulle färga håret. För er som inte vet så funderar Lovis på det varje dag året om, minst.
Hur som helst! Sen var jag barnvakt åt en minitjej på 6 månader och sen fick jag en tjej att köpa pizza istället för sallad på pizzerian jag satt på (ja, ur min synvinkel var det så).

För att sammanfatta mina hittills två veckor på sommarlovet som för övrigt varit fullsmäckat med grejer så har jag haft det bra! Förra helgen var jag hos Anni i Trelleborg och imorgon drar jag ut till landet med kameran redo under armen för midsommar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0