Hold on tight, Spidermonkey .

Jag är officiellt en dålig uppdaterare. Men nu kan jag ju försöka komma med något. Idag har det nämligen hänt en stor grej. Jag har blivit av med tandställningen på överkäken. Tänk dig, att ta bort något som varit i vägen för det mesta och som suttit där i typ.. sex år. Borta. Ni får dock ingen bild än för det är inte klart. Jag ska få två tänder och fixa till lite annat krafs först.
Men det är så underbart :D åh.

Söndagens konsert var för övrigt den roligaste jag vart med i hittils.
Igår hade vi också en konsert som var kul den med.
Jag är ensam hemma för tillfället. Päronen e i Spanien och jag e hemma.  jag har en känsla av att jag snart kommer börja bli mörkrädd.. får bjuda över någon. Nog snackat!

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Hoppas du har en härlig dag :) Vad ska du hitta på idag, en så solig fredag ?



Vill du köpa en underbar bloggdesign? du bestämmer själv hur du vill ha den, jag gör&kan allt ! 200kr :)

2009-05-15 @ 14:59:45
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0