This is the moment .

Är inte såna här slapphelger typ det skönaste som finns? Ja, det är iaf så det känns just nu när jag har jäktat hela våren. Vänta bara tills några veckor in på sommarlovet, klicka in på min blogg igen och läs om min panik över att allt är så himla lugnt hela tiden. Vi får väl se hur det blir med det.. men jag anar det.

På tala om panik så kan jag meddela att det är det jag börjar få över att skolan snart är slut. Hur dum får man egentligen vara på en skala? Det är nu man ska ut på krogen och supa upp alla sina pengar och bara njuta tills man vaknar i juli utan jobb och pengar. Men.. jag är nog dålig på sånt. Hjälp säger jag bara!

För att avsluta med något lite lättsammare så kan jag berätta att jag hittat mina drömsandaler till sommaren! Det är ju alltid en början! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0