Black Friday !

Black friday är det idag! Jag listade ut det för några timmar sen. Det är tydligen en parad och fyrverkerier och hela köret just idag och det listade jag ut en halvtimme efter allt var överstökat. Lycklig är jag i alla fall så jag kan inte klaga! Jag har nämligen fått äta lösviktsgodis, se en stöört bra film och umgås med Lisa. Perfekt! Filmen heter "The blind side" och ni bara måste se den!

På black friday är det rea på precis alla affärer för det är nämligen idag julshoppingen börjar! Det var kaos downtown idag vilket jag faktiskt tyckte var lite mysigt. De tände också "Macy's-stjärnan"! En megastjärnbelysning som täcker halva macy's-byggnaden. Nu är det belysning på precis varenda träd och varje litet hörn. Helt underbart. Det här är verkligen anledningen till varför jag vill vara i USA ett helt år, för att få vara med om alla småtradiotionsdagar och allt småamerikanskt som man inte hinner uppleva på en veckas semester.
Inez is happy!

I helgen ska det tas kort har jag bestämt. Jag har varit här i mer än 2 månader och jag har inte tagit kameran downtown en enda gång. Fy skäms! Jag tror min riktiga julklapp till mig själv ska bli en minikamera som man jämt kan ha i väskan! Ja, så får det bli!

God natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0