Blinka .

Tiden rullar på! I helgen fyllde Mulan 5 månader och jag firade thanksgiving för första gången. Dock typ två veckor för tidigt eftersom min värdpappas syster ska få en till unge om en vecka! Så hon ville ha det lite innan det och inte mig emot, jag får nämligen fira det två gånger bara för det!
Vi åt kalkon, stuffing, potatismos och pumpapaj! Precis som det ska vara :)

Resten av helgen spenderade jag slappandes faktiskt. Helt stört skönt! Det har varit aldeles för lite av det på sista tiden. På söndag morgon gick jag ner till källaren/lekrummet för att säga god morgon till pojkarna, då ställer sig den äldsta upp och sjunger högt "blinka linka" :D han försökte sjunga blinka lilla stjärna! Så himla gulligt! Jag är galet förtjust i de där ungarna alltså..

Det var allt för nu!
Här får ni en bild på min nya kjol som jag invigde på thanksgiving! Fin, va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0