Ending November .

Nu har jag precis beställt lite grejer till mig själv på Urban outfitters! Jag sitter med ett stort leende på läpparna. Det är underbart att shoppa. Det här får bli en liten julklapp till mig själv, det är jag värd! Vid julen firar jag ju också min 3-månadersdag. Då har jag redan varit här en fjärdedel av året. Hej å hå! Gud va tiden går snabbt.

Aja, snart ska hela familjen iväg och kolla på en utställning med döda människor i. Jag ska ha bebben i bärselen och jag hoppas hon kan skydda mig lite för jag är faktiskt lite nervös över.. ja, döda människor.

Igår var det thanksgiving och det var helt underbart! Vi åt anka som min värdmamma gjorde iordning. Den var så stört god.. hade kunnat äta hela grejen själv! Haha :) Bilder ifrån det kommer snart. CU <3

Kommentarer
Postat av: Lovis

Utställning med döda människor i.... Det låter intressant, på ett lite bisarrt sätt. Hur kommer man ens på idén? Ja ja, jag är avis. Hoppas du får kul- så kul man nu kan ha med döda människor :P

2009-11-27 @ 20:21:49
Postat av: mandy - au pair i Seattle

uuuh ska du kolla pa den bodies eller va den heter? den va i england nar jag bodde dar... skulle aldrig ga dit!! hort att folk fatt aka till sjukhuset for de tyckte de va sa ackligt:( manniskor delade i massor bitar, uuuush:S ryser bara jag tanker pa det haha

2009-11-27 @ 20:32:29
URL: http://mandyslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0