Exciting!

Halloj :) Jag är precis hemkommen ifrån min värdpappas 40-årskalas! Det var väldigt trevligt. Mina värdföräldrar hade hyrt ett franskt café att ha en fin middag på. Det var black tie så männen hade typ frack och kvinnorna svarta klänningar. Jag fick en svart klänning av min värdmamma för några veckor sen som vi tog till skräddaren.
Igår kom deras stylist över och hjälpte min värdmamma med accesoarer som matchade hennes klänning. Det var riktigt underhållande att titta på!

Det är en så konstig, men framför allt spännande situation att bara kliva in i helt främmande människors liv. Att det är människor i ett annat land är ju bara ett plus. Jag är ju verkligen i huset 24/7 så man får se och vara med om en hel del.

Aja, borde nog lägga mig så jag inte vänder på dygnet helt. Nästa spännande sak att se fram emot: min värdpappas systers unge som kommer på måndag! Vi ska åka till sjukhuset samma dag och välkomna knodden. Det ska bli så spännande!

God natt <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ser jättefin ut, lite som en flapper girl från 20-talet!

2009-11-22 @ 12:53:19
Postat av: Karin

Vad kul det är att läsa om dina dagar där Inez. Du verkar ha haft tur med en bra familj. Häftigt också med Ikea och allt bekant godis. Kram moster Karin

2009-11-24 @ 22:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0