Finally !

Åh, äntligen ska jag få skriva det jag så länge velat skriva: JAG HAR VARIT PÅ IKEA! :D Det var precis så underbart som jag hoppades att det skulle vara. De hade julmust, mazariner, dammsugare, kola, marsipanbröd, polkagrisar, julskum, marabou choklad, bilar och jag ville inte missa något. Det gjorde jag inte heller. Handlade helt galet mycket godis.. har nog aldrig köpt så mycket godis innan faktiskt. Men det är ju bara att passa på! Eller hur? Efter att jag flippat ut i matavdelningen åt vi köttbullar sm var asgoda fast min värdpappa sa att köttbullarna jag gör är godare! YEY :)

Det var en underbar dag. Det enda negativa är min stukade handled och mitt dunkande huvud. Men inte kan man klaga när man har såhär mycket godis i byrålådan! CU :)


Lite av vad jag fick med mig hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0