Life .


Mira var så liten! Vi hälsade på henne på sjukhuset när hon var sisådär 7 timmar gammal. Jag har faktiskt inte sett en sån liten bebis innan i verkligenheten. Bara på tv! :P Hon var så söt. Nu känns Mulan som värsta jättebebisen! Kanske för att hon faktiskt är 5 ½ månad äldre.. men ändå! Bild kommer senare på mig och minitjejen!

Annars händer det inte så mycket speciellt här borta. Jag försöker undvika downtown så jag inte slösar bort mina pengar. Jag håller på att spara mina pengar just för tillfället så jag ska kunna göra roliga saker senare! Jag sitter hemma och tittar på tv, äter svenskt godis och längtar efter sommaren istället. Så får det vara för nu.

En månad till jul nu och jag har varit här i mer än två månader!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0