5 .

Yey! Jag har haft en riktigt bra dag! Det första och nästan bästa som hände var att jag hittade en stört fin kappa på H&M. (jag som hade bestämt mig för att undvika H&M under hela året.)

Det andra var att jag åt lunch på det bästa sushistället. De hade ett sånt där band med sushi på och man fick plocka vad man ville ha. Jag som alltid velat testa det!

Tredje var den mysiga fikan med Anna och min underbara Chai-latte!

Fjärde var mitt första au pair-möte. Vi åkte till ett haunted house mitt ute i ingenstans och det var apläbbigt.

Femte och sista (skulle egentligen kunna fortsätta hur länge som helst) var att killarna hängde i varsitt av mina ben när jag skulle gå hemifrån idag. Och för första gången ser jag faktiskt fram emot att få en nyvaken Mulan i famnen imorgon klockan 8.00.


Andra dagen i Seattle. Idag har det gått exakt en månad sen jag kom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0