Applepears .

- Idag har jag ätit äppelpäron för första gången i mitt liv. Det är svingott!
- Jag har också haft min första sånglektion på college.
- Jag har tagit en promenad med pluttan och en trafikpolis skrek "Mommy make up your mind!" nör jag stod och tvekade vilken gata jag skulle ta.
- Jag har lagat köttbullar till familjen. De gillade det! till och med lingonberryjam!
- Jag har suttit ute på verandan och gullat med lillan.
- Jag har fått min första lönecheck!

Idag har varit en bra dag! Första veckan är passerad :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Lyckades ramla in har och lasa vi nagon annans blogg. Jag ar ocksa au pair har i Seattle (2 manader nu), verkar som du nyss har kommit hit. Jag skulle garna traffa dig nagon dag och hitta pa nagot :) Hoppas du trivs bra, forstar att allt kanns valdigt nytt :)

2009-10-03 @ 06:17:30
Postat av: Anna

(hoppas mitt tidigare inlagg gick fram)

Du kanske kan behova min mail adress ;) [email protected]

2009-10-03 @ 06:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0