Supergirl ?


Här sitter jag i köket. Utanför fönstret är det tjock dimma. Lilltjejen vägrar sova men hon är väldigt trött. Nu sitter hon i sin gunga inrullad i en filt och jag misstänker att hon är på väg att somna där. Om hon inte gör det så blir det ut på promenad. Snart är det halloween och jag har fått den stora äran att vara dekorationsansvarig. Ska även följa med pojkarna att trick or treata! Det ska bli superkul! Det enda jag funderar på nu är vad jag ska vara.. vad tycker ni om supergirl? (since killarna ska vara spiderman å batman)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag tycker absolut du ska vara Supergirl! Det passar väl bra!

2009-10-18 @ 16:17:28
Postat av: Margret

Hej Inez, vill bara passa på att hälsa på dig; nu har jag tagit fram din blogg alldeles själv. Tidigare har jag följt dina "äventyr" via Nanne.

Du skriver så inspirerande att det är lätt att föreställa sig hur du har det i Amerika, och det är jättekul att följa. Och lilla Mulan, hon verkar så gullig.

Ha det bra och en liten undran; supergirl är hon påhittad eller finns hon på "riktigt", i Stålmannen eller så? Hur som helst så verkar det ju ett alldeles utmärkt förslag.



Kram,

Margret

2009-10-18 @ 21:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0