The day .



Dagen har varit så himla perfekt! Eller ja, näst intill.
Morgonen var lugn, jag snackade med folk på msn, duschade och gjorde mig redo med lill-ängeln bredvid mig. för det är verkligen det hon är, en liten ängel. Hon e så himla lätt att ha och göra med! Mulan alltså..
Sen gick jag till skolan, sjöng solo och fick beröm. Kände mig faktiskt duktig vilket var kul.
Sen shoppade jag lite på american apparel efter skolan vilket var.. ja, underbart! haha.

När jag kommer hem, vad har inte kommit då? Jo, ett paket till Miss Inez, jag alltså! Jag rycker upp det och jag blir helt tårögd av lycka när jag inser vad det är. Ett paket ifrån mamma och pappa. En platt och alldeles underbar punchrulle, påse med svenskt godis, ett handskrivet brev och en tidning. Det var verkligen underbart! Just då kändes det som det bästa som hänt mig :D haha!

Efter det gick jag och Mulan på fotopromenad till walgreens, jag med ett stort lyckorus i kroppen och mulan sovandes, inrullad i sin leopardfilt. Sen kom familjen hem och det blev provning av halloweenkostymer! Jag e riktigt nöjd med min!
Nu har vi ätit och senare blir det Greys och betty på tv med SVENSKT godis! Wonderful!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var det svenskt godis som du hade med dig eller har du fått tag på det där? ;D

2009-11-09 @ 16:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0