Homesick? well, yes.

Även fast dagen har gått hur bra som helst så måste jag erkänna att jag längtar hem lite.
Parik, 4 sa att han älskade mig idag! hihi. så gulligt. Och Mulan grät när jag slutade för dagen.
Jag trivs jättebra här och ser verkligen fram emot halloween och jul osv men ändå..
känner mig väldigt sugen på att umgås med folk jag känner. Även fast alla nya människor är trevliga så blir jag lite utmattad (jag gick till exempel och la mig vid 8 igår) av det hela. Tänk att inte få umgås med någon du känner på en månad. Det är lång tid, det.

Aja, bättre dag imorgon antar jag. Då bär det av till target för halloween-shopping!

Kommentarer
Postat av: Karin M

Hej Inez

Vad spännande att få fira en riktig halloween over there. Det är så kul att läsa om dina dagar och hur du har det.Här är det höstlov till veckan och vi ska åka till Malmberget några dagar.

Kramar från moster Karin

2009-10-23 @ 19:19:18
Postat av: Jenny

Ahw, tack för den fina kommentaren! Vart kan man hitta din lista någonstans?

2009-10-23 @ 19:37:15
URL: http://usaaupair.blogspot.com
Postat av: ellen

längta inte hem! här är det grått och tråkigt och fullt med stressiga svenskar! Jag är SÅ avundsjuk på dig!! SAKNAREY <3

2009-10-23 @ 20:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0