Kvällstankar .

Vem kunde tro att det var så mysigt att mata en bebis? :) jag kan berätta för er alla att det är väldigt mysigt! Jag börjar sakta men säkert känna mig lite mer hemmastadd här. Idag var jag på Walgreens och shoppade för 50 dollar.. vet inte hur jag lyckades för jag köpte bara det viktigaste i små förpackningar för typ 1,50.. men aja, det är inte hela världen. I helgen får jag ju lön! Då ska jag shoppa kläder, minsann. Det är en sak som är säker! För er som inte redan vet.. jag gillar att shoppa!

Just nu är min värdmammas bror här ifrån kina. Han pratar ingen engelska.. ingen svenska heller för den delen. Men hann verkar trevlig! Och tack vare honom fick vi glass till efterrätt :D haha.

Om två dagar har jag varit här i en vecka..


Saknar dig <3

Kommentarer
Postat av: ellen

äsh att det gick somdet gick med sångkursen :( men fick du börja där ändå eller var den full? Saknar dej också! <3 <3

2009-10-01 @ 17:14:33
Postat av: Anni

Vad roligt att höra att du trivs så bra. Så kul att läsa om vad som händer!!!

2009-10-02 @ 00:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0