Pizza .

Halloj. Igår var en dålig dag. jag var krasslig och ville hem till mami. På kvällen försökte jag lägga ut ett nytt blogginlägg men bloggen ville inte funka, och det var nog lika bra för annars hade det kommit upp ett långt klagoinlägg här. Inte det roligaste att läsa!

Idag är en aningen bättre dag även fast det ösregnar här och jag sitter blöt och hungrig i köket och väntar på mat. Det positiva är att jag väntar på den typ smarrigaste pizzan i världen att bli klar i ugnen och den är det om typ 2 minuter!

Hela min vecka är fullspäckad med planer vilket känns väldigt kul :) och nu tror jag minsann att jag är frisk också. Till och med godisförrådet är påfyllt! YEY :) det känns bra.

Kommentarer
Postat av: Alva

Åh låter ju urmys förutom att du vart sjuk din stackare! Vilken galet söt handbild på dig och lilltjejen <3 har inte kommit på hur man kommenterar förrän nu, men du verkar ju ha det toppen även om du saknas i Sverige din svikare! ;)

BAMSEKRAM från alva

2009-10-15 @ 00:25:40
Postat av: Annelie

!!! Saknar dig! :D

2009-10-16 @ 11:43:14
URL: http://whatsgoingona-lie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0