Sunday moon .

Halloj!
Idag har jag varit på mitt andra barnkalas sen jag kom hit. Det var faktiskt betydligt trevligare än gången innan. Förra söndagen var det 10 2-åringar i ett litet vardagsrum. Idag var det istället 10 4-åringar som hade större yta att springa runt på och tårtan var mycket godare idag! hihi.
Efter kalaset åkte jag in till downtown för att träffa Lisa och Anna, två andra svenska au pairer. Det var väldigt kul att få komma ut lite och jag har ju faktiskt inte sett downtown innan. Jag kan meddela att jag e störtförtjust. Det finns massor av bra affärer, mysiga caféen, en vägg full av tuggummi och underbara utsikter vid varje gata! Me likey!

Nu är jag peppad inför min andra vecka här i Seattle! Har flera roliga saker att se fram emot. :) Nej, nu blir det tv och godis. Tjing!

Kommentarer
Postat av: Carina & Mikaela

Hej Inez! Jag och Mikaela sitter och mumsar på dina goda choklad praliner (tackar!)samtidigt som vi läser din blogg. Kul att se att du trivs där borta. Du får ha det så jätte bra kramar från oss.

2009-10-05 @ 20:12:37
Postat av: Carina

Hej Inez. Jag och Mikaela sitter och mumsar på dina goda chokladpraliner (tackar!)samtidigt som vi läser din blogg. Kul att se att du trivs där borta. Ha det så jätte bra. Kramar från oss.

2009-10-05 @ 20:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0