Topic .

Nu har nästan hela jobbveckan gått. Jag har lunchrast och sitter och pratar med folk på msn. Saknar att prata med folk jag känner så det var skönt när Annelie kom in och peppade mig lite och sa att jag var bra.

Dagarna som passerat har varit lite upp och ner. Jag har haft hemlängtan och vart lite ledsen. Det är inte så att jag vill hem eller så egentligen. Jag har ju stora planer inför våren i Seattle. Bland annat Yoga-kurs och körsjungande! Sen ska jag ju se till att resa och shoppa och bara njuta. Jag vill verkligen vara här. Men ändå kan jag inte förneka att det är lite ensamt.

I början av veckan jobbade jag ifrån 8.00 till 19.30 med rast. Då hinner man inte ta sig utanför dörren innan sängen ropar efter en. Det är väl framför allt då det känns pissigt. Ta ett glas cola, lite godis och slappa framför tvn tills man e helt död och ger upp och går och lägger sig.

Aja, det är väl såhär det kommer bli! Lite upp och ner. Jag tror att det blir lättare med tiden när man blir mer van vid allt. Jag vill iaf inte hem! Om två dagar är det Halloween. Jag och killarna laddar upp. Mulan ska vara en hotdog!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Inez

Trivs du i Seattle undrar mormor?

2009-10-29 @ 21:46:31
Postat av: Lovis

En hotdog?! Det är ju lysande!



KRAM!

2009-10-29 @ 22:43:38
Postat av: Mamma

Du måste ta en bild på den lilla korven! Det vore kul att se hur hon ser ut. Vi hörs på Skype ikväll

2009-10-30 @ 10:07:56
Postat av: Bengt

Hej Inez

Du skriver både trevligt och roligt. Det är en fröjd att läsa. Vi (dvs jag, Sigrid och Klara) var hemma hos Clas och Kerstin förra fredagen.

Mycket trevligt och gott som alltid. Vi fick äntligen din fina receptbok, tack! Klara åkte tillbaks till Lund för en vecka sedan. Det blev något tomt hemma, men fortfarande bor Johan och Lydia med Ralf (tre år) och Frank (2 år) hos oss. Jag kan tro att det är som hemma hos dig i Seattle. Dvs inte helt lugnt när alla barn är hemma. Det har varit en mycket mulen höst de sista veckorna men idag är himlen blå.

Ha det bra

Kram Bengt

2009-10-30 @ 15:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0