Update .

Hej bloggen och alla söta svenskar!
Igår träffade jag Anna för middag och turistande vid Skyline. På pizzerian där vi åt fick man välja helt ifrån scratch vad man ville ha på pizzan. Det konstiga var att vi lyckades ta precis samma sak utan att ens diskutera vad som lät gott. Kanske tog vi något typiskt svenskt eller så har vi väldigt lik smak. Jag hade en jättemysig kväll! Lyckades till och med shoppa lite! Bilder kommer senare!

Dagen började som en bra dag, jag hade en mysig morgon med Mulan (lilltjejen) och sen gick jag på min sångkurs på college som för övrigt är asbra! Man lär sig verkligen mycket! Dagen var strålande tills jag skulle mata Mulan. Efter maten kräktes hon precis överallt. Det jobbiga är att jag klandrar mig själv. Jag står och känner mig skitdum och värdelös som au pair när hon spyr även fast jag inte gjort något fel. Jobbigt. Men det ordnar sig nog.. ska försöka sluta ta gråten personligt. Nu blir det vila, sömn och nya tag imorgon. Önska mig lycka till!

/Inez

Kommentarer
Postat av: Mamma

Lycka till!!

2009-10-08 @ 07:14:50
Postat av: Annelie

Lycka till!!

2009-10-08 @ 09:30:01
URL: http://whatsgoingona-lie.blogspot.com
Postat av: Klara

inget o få dåligt samvete över. dom kräks fan jämt. ja tycker du e grym som klarar ta hand om en sån liten bebis. fatta vilken start du hjälper henne o få! imorrn åker vi till landet:)

2009-10-08 @ 21:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0