Adventure .

Har jag haft en äventyrlig dag? ja, det har jag. och då menar jag inte lite heller. dagen började med att ta hand om lillan. hon somnade lite innan 10 och då hade jag ca en kvart på mig att äta frukost innan jag skulle iväg på min första sånglektion på college.

Mitt i frukosten började jag blöda näsblod, vilket jag inte har gjort på flera år. När näsblodet var under kontroll hade jag 5 min på mig att ta mig till bussen. Problemet var bara att jag inte direkt visste vart busshållplatsen var (även fast min värdpappa snällt visat mig) så jag gick åt helt fel håll.

Jag kom till hållplatsen 10:40, en halvtimme efter att jag lämnat huset. Bussen kom vid 11, då lektionen också började. Jag klev av stört mycket för tidigt (värdpappan hade också visat vilken station jag skulle av på) och började promenera i hopp om att känna igen någonting omkring mig. Klockan 11:30 var jag på skolan och då var lektionen i stort sett slut. Så jag stod utanför och väntade för att få prata med läraren iaf.
Det lyckades jag iaf med och hemvägen var problemfri. Nu är jag.. trött. Tur att ungen sover så man får vila lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0