In action .

Hej bloggen!
här kommer ett snabbinlägg innan frukost. Tyskorna jag delar rum med sitter och väntar på mig tror jag.. Deyt känns lite som om jag hamnat på ett tyskt kollo för det är stört mycket tyskar. men jag gillar det. Jag är ju här!! Det känns hur bra som helst för tillfället. På planet ner hade jag mardrömmar om packningen men jag tror inte jag har glömt nåot. Igår blev vi välkomnade med pizza och info och sen däckade alla rätt snabbt. Klockan var trots allt  6 på morgonen i Sverige. Got to go! CU

Sknar er massor <3

Kommentarer
Postat av: Anni

Åh, vad härligt att höra att allt verkar bra!!! Tänker på dig!!!!! :)

2009-09-22 @ 22:35:08
Postat av: A-lie

Det var underbart att få ett sms från dig igår och beta att du kommit fram och att allt verkade bra! Hihi appropå mardrömmar om packningen, idag hade jag en dröm att jag var hemma hos någon som gav mig FULL ACCESS till hennes garderob. Alltså- jag fick välja och vraka bland alla hennes kläder, som hon hade designat själv. Det var helt underbart.

Saknar dig med! <3

2009-09-23 @ 12:04:21
URL: http://whatsgoingona-lie.blogspot.com
Postat av: Klara

go inez, go inez, go go go inez

2009-09-23 @ 13:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0