Preping .

Jag är sååå glad! Jag ska till USA! Inte har jag mycket tid på mig att förbereda mig heller, jag åker ju fasiken om 13 dagar. Fick reda på det för tre dagar sen. Det komiska är att i början av förra veckan hade jag i stort sett gett upp. Jag köpte tbanekort för 1200 spänn, gick på möte hos arbetsförmedlingen och sen.. några dagar senare så fick jag besked om att jag skulle till USAAA! Shit alltså.

Nu ska jag börja göra listor! Mycket listor ska det bli :)
Listorna:
- en packlista (troligtvis en lång)
- lista på vad jag ska göra innan jag åker (På lördag fyller jag t.ex 19)
- lista på vad jag vill göra i USA, vad jag vill se osv (finns maassor)
- lista på vad jag ska shoppa i USA! Haha. är man shoppingberoende så är man.

AAAAAH! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: packningstips:p haha ja jag korde pa strategin packa sa lite som mojligt :) men det kan va smart o packa sant som du vet att du inte behover ta med dig hem igen, sa du slipper oroa dig for hemresan :) (speciellt om du gillar o shoppa) jag markte namligen att jag nog tagit med mig lite vaaal lite :) haha :) tog endast en resvaska pa 23kg o ett stort handbagage.

2009-09-08 @ 20:36:46
Postat av: mandy - au pair i Seattle

ops glomde skriva i mitt namn;)

2009-09-08 @ 20:39:08
URL: http://mandyslife.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Sv: Hej! Vad kul att du ska åka som au pair. Lycka till! Jag vet inte vilken förmedling du åker med. Men när jag åkte (åker med CC) så behövde man körkort.

2009-09-09 @ 02:47:21
URL: http://mathildaaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0